ח"כ רגב: "מישהו צריך לשבת בכלא על תפירת תיק לראש ממשלה"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ רגב: "מישהו צריך לשבת בכלא על תפירת תיק לראש ממשלה"

    ח"כ מירי רגב במתקפה על רשויות אכיפת החוק שיזמו ריגול חמור נגד ראש ממשלה מכהן ואזרחי המדינה והבהירה כי רק וועדה שיקים נשיא המדינה תזכה לאמון הציבור. רגב תקפה את בתי המשפט שאישרו הליכי האזנה ללא בדיקה שתגן על זכויות אדם, "אצבע קלה על ההדק, לא שאלו מה אתם חוקרים? ומאיפה אתם מביאים את המידע?"

    צילום: פלאש 90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשת הריגול אחרי אזרחי ישראל וראש הממשלה: ח"כ מירי רגב התראיינה הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והבהירה כי רק הנשיא יקבל אמון לפתיחת ועדת חקירה בפרשה, "אני מאוד מקווה שתקום וועדת חקירה, הנשיא צריך להבין שזו אחת המשימות הכי חשובות לו. וועדה לא בראשות שופט שיעשה הנחה לחברים שלו. הגענו למצב שאין אמון במערכות אכיפת החוק, דגל שחור הונף על בכירי הפרקליטות והיועמ"ש".

    רגב ציינה, "אמרתי שנתניהו לא צריך לחתום על עסקת טיעון, מי שצריך לעמוד למשפט זה פרקליט המדינה והיועמ"ש על תפירת תיקים. אנחנו גילנו רק חלק, תבין זה פריצה וריגול אחרי אזרחי מדינת ישראל, השתגענו? לא יכול להיות שבמדינה דמוקרטית אדם מנהל את חייו דרך מכשיר חכם והמשטרה יכולה לשלוט ולסחוט אותם דרך מעקב ביום הדין" זעקה רגב על רמיסת זכויות האדם בחסות בתי המשפט.

    רגב הבהירה כי אמון הציבור נפגע אנושות מפרשת הריגול החמורה נגד ראש ממשלה מכהן ונגד אזרחי המדינה, "אי אפשר להחזיר את האמון, בתי המשפט היו עם אצבע קלה על ההדק, לא שאלו מה אתם חוקרים? ומאיפה אתם מביאים את המידע? לפחות בדיקטטורה אנשים לא הולכים עם פלאפון כי יודעים שיש אח גדול עליו. מישהו צריך לשבת בכלא על זה כדי להעביר מסר שאזרחי ישראל הם לא כלי משחק של אף אחד".

    רגב הסבירה את הסכנה שבפרשה והדין שצריכים האחראים לשלם, "מגיע מפכ"ל ולא בא לו טוב ההפגנה של האתיופים, הוא מרגל אחריהם מזמין אותם לחדר חקירות וכך הוא משתיק אותם. זאת מציאות בלתי נסבלת שאנחנו לא יכולים לאפשר אותה. מישהו צריך לשבת בכלא על תפירת תיק לראש ממשלה מכהן והפלת הימין. זה צריך להטריד את כולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות